Job 92 van 269


Report this listing

Solliciteren



Purchase Assistants.


Functie

Als Purchase Assistant ben je de koning(in) van de multitasking!

  • Enerzijds ben je de administratieve meerwaarde van het team, waarbij je bestellingen en offertes als een pro opvolgt.
  • Anderzijds ben je de operationele held(in) die de boel draaiende houdt! Van het beheren van ons wagenpark tot het zorgen voor broodjes op vergaderingen  en jij draait er je hand niet voor om. En laten we de essentiële taak van het bureauartikelen- en relatiegeschenkenmagazijn niet vergeten!
  • Als kers op de taart fungeer je ook nog eens als de ultieme back-up voor onze receptioniste. Kortom, jij bent de duizendpoot die ons team doet stralen!

Bedrijfsprofiel:

Als Purchase Assistant maak je deel uit van het Purchase & Administration Dream Team! We zijn het kloppende hart van ons familiebedrijf, waar we altijd vooruitkijken naar spannende avonturen. Je nieuwe werkplek? Het bruisende hoofdkantoor in het hartje van Antwerpen. Samen met 4 enthousiaste teamgenoten duik je in een wereld van informele samenwerking, waar we de lat hoog leggen voor ons aankoopbeleid, maar altijd met een vleugje plezier!

Jouw profiel

Wat verwachten wij van jou? Je beschikt over een gezonde dosis motivatie en een hands-on mentaliteit. Je bent communicatief en staat sterk in je schoenen. Daarnaast ben je ook administratief sterk en toon je voldoende initiatief en assertiviteit.

  • Een nauwkeurige werking en streefdoel naar kwaliteit.
  • Een eerste ervaring in administratie en een grondige basiskennis van Excel en andere MS Office-toepassingen.
  • Een vlotte kennis Nederlands.
  • een rijbewijs B.
  • Inningsprocedures van vorderingen bepalen en uitvoeren
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Logistieke functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Financiële functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Boekhoudkundige functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Commerciële functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Human Resources
  • Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten
  • De begroting van de organisatie opstellen, voorleggen aan de leidinggevende instanties en aanpassingen uitvoeren
  • De evolutie van de financiële resultaten van de organisatie opvolgen
    Het financieringsplan opstellen
  • Toezicht houden op het personeelsbeleid van de organisatie (lonen, opleidingen, aanwervingen, …)
  • Activiteiten uitvoeren: Oplossing van geschillen
  • Activiteiten uitvoeren: Beheer van dienstreizen
  • Toezicht houden op en coördineren van de werking van de diensten, de juridische advisering inzake geschillen en financiële constructies
  • Activiteiten uitvoeren: Onderhandeling met financiers (uitvoering van overeenkomsten, ...)
  • Toezicht houden op en coördineren van de beheerscontrole en de interne audit (evaluatie van de financiële risico's, validatie van fiscale keuzes, ...)
  • Toezicht houden op het beheer van de liquiditeiten
    Aanbevelingen aan leidinggevenden doen over de toekenning van financiële middelen
  • Activiteiten uitvoeren: Beheer van het roerend en onroerend vermogen
  • Activiteiten uitvoeren: Relatiebeheer met de leveranciers, de fiscale diensten en de financiële tussenschakels (banken, verzekeringen, ...)

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht